Kamp Coating. We zijn ooit begonnen als klein lakbedrijfje in Apeldoorn. Nu zijn we marktleider oppervlaktebehandelingen in Nederland. In de tussentijd hebben we twee dochterbedrijven en drie extra vestigingen geopend. We gaan hard en we voelen ons vereerd dat jij ons daarbij komt helpen.
Bij Kamp Coating geloven we in korte lijnen. De deur naar het kantoor van je leidinggevende is bijna altijd open, je loopt zonder pardon even naar binnen. De cultuur is informeel, zoals dat ook hoort in een familiebedrijf.
Wij doen zaken met passie en gezond verstand. We zoeken daarom collega's die houden van hun werk. Dit komt niet alleen de sfeer ten goede maar ook het resultaat. Omdat we daar sinds dag één mee zijn begonnen, is de sfeer nu ongekend goed en zijn we flink gegroeid. Daar heeft iedereen van geprofiteerd. De klanten, de medewerkers, de partners, de leveranciers, noem maar op. We geloven dan ook dat je het alleen niet kan redden. We groeien daarom graag samen en bouwen aan langdurige relaties. Wij verwelkomen jou daar graag bij.
Wij groeien door trouw te blijven aan onszelf en aan wat wij belangrijk vinden. We hebben vijf kernwaarden omschreven die ons daarbij helpen.
1. We pakken het professioneel aan
Voor ons betekent dit dat we altijd blijven zoeken naar de beste oplossingen. Het betekent ook dat we weten waar we het over hebben. De klant heeft hoge verwachtingen van ons en mag die ook hebben. Wij maken ze waar. Dit brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee.
2. We werken als een team
Verantwoordelijkheid dragen wij met elkaar. Fouten maken is daarbij niet hetzelfde als falen. Niks proberen wel. We proberen samen te groeien en we maken samen fouten. Aan het einde van de rit zijn we er allemaal beter van geworden en dat is precies wat we willen.
3. We zijn loyaal.
We zijn loyaal naar onze klanten, onze leveranciers en naar elkaar.
4. We zijn flexibel
Er zijn soms momenten van drukte, spoedopdrachten, pech of andere zaken. Het kan zijn dat de planning dan iets verschoven moet worden of dat prioriteiten tijdelijk anders komen te liggen. Hier gaan wij flexibel mee om.
5. Het draait om de klant
Of het nu gaat om onze service, de kwaliteit of de levertijden, de mening van de klant is het allerbelangrijkste. De feedback die we van de klanten krijgen is de basis waarop wij onszelf verbeteren en laten groeien. Door goed te luisteren naar de markt zijn we in staat om te voldoen aan de verwachtingen van de klanten. Hierdoor investeren en innoveren we continu, het zit in ons bloed.